Monday, December 20, 2010

jangan berhenti berharap

ade lagi 2 hari misi mencari keje..pas2 nk balik kg..nk gunakan masa sebaiknya apply keje byk2 b4 blik kg..ti blik kg dh xde tenet ssh nk apply keje, nk tgk vacancy..
arini pos 9 resume kt company area selangor ni..dapat x dapat 2 tawakal jela..dh usaha kn..klu x usaha mmg la x dpat..mmg target nk keje area selangor je..antara 9 yg aku pos 2, salah satunyer tempat aku praktikal dl..die nk pakai org byk sbb die ade bkak kilang baru..mmg xde pakai line langsung..apply je..tp mghrib td tetibe bos aku time praktikal dl add fb lak..chatting pny chatting tetibe die nk tolong rekemen aku..wahh..bagus la..klu ade rezeki ade la 2 nnt..hehe...
tp ptg td ade dpt call interview..die ckp aku ade apply kt careerjet..tp tuk position 2 rasenye cm xde lak aku apply..position event executive kt mid valley..interview 2 sok...hmm..cm x berminat lak..b4 ni nk sgt keje..keje ape2 pn x kisah tp bile dh dpt interview xnk plak..ape la aku ni..x paham lum..huhuh..harap2 ade lg pluang yg aku btul2 minat pasni....aminnnn... :)

No comments:

Post a Comment

sy suka ini juga

Related Posts with Thumbnails