Sunday, August 21, 2011

Usahawan Muda



cm best je kn klu jdi usahawan muda..mst masyuk je..niat di hati pn nk jadi usahawan part time yg berjaye..memandangkan raya nk dekat, banyak duit nk pakai..bos plak xde bg bonus raye..mmg sempit..jd aku memulakan langkah berbisness...hehe...ape yg senang adalah bisness kerepek..!! yeah...kt kg ni mmg melambak la kerepek..mcm2 la aku promote kt budak ofis, budak umah..aneka kerepek...macam2 ada...

tapi....

tu la..org cakap, nk berbisness ni kene ade skill n talent..so 4 the 1st time wt bisness ni mmg byk kekurangannye..silap aku gak, bli lambat sgt...byk kerepek yg dh abis..huh...lg 1 aku x survey2 dl yg the best..so dpt kerepek yg x berape best..sian customer aku..jgn lari dh ler...heheh...lg 1 aku ni x tergamak nk jual mahal2..nth pape nth kn...cmne nk bisness ni...hihi..last2 dapat keuntungan dlm 15% je...huhu...xpe2 mien...org kate belajar dr kesilapan...raye next year kene wt iklan n promosi b4 puase pas2 up harge ckit then amik kerepek awal2..jgn last minit...pasti berjaye....yeah...hehehe...



mari beli...!! :)


No comments:

Post a Comment

sy suka ini juga

Related Posts with Thumbnails