Monday, January 14, 2013

Aku Terima Nikahnya..




 
Hari yang di tunggu2 tiba jua akhirnya..13 January 13 saat kami di satukan di teratak family di Sabak Bernam..Walaupun majlis sederhana tapi cukup untuk kami rase gembira dan bahagia..tak perlu majlis yang grand2 sampai habis 30-40k, tak perlu alunan kompang, x perlu jeritan karaoke dll..cukup sekadar yang perlu..maklum la bajet x banyak..huhuhu..



Alhamdulillah...dengan sekali lafaz, sy sah bergelar isteri kepada En Fazly.. :)






Boleh di katakan persiapan majlis semuanya adalah last minit..Cuma tempah pelamin,  baju nikah ngn langsir je yang awal..awal 2 pn adalah 3 bulan sebelum nikah..klu ikut org lain mst dh lambat sgt kn..huhu..serabut rase klau dok pk pasal ni jek..so wt relax jela..hihi..tp Alhamdulillah sume berjalan dgn lancar..




Terima kasih kepada seluruh ahli keluarga, sanak saudara dan jiran tetangga yang dtg menolong untuk menjayakan majlis ni..terima kasih juga yang sudi sponser mn2 yg kekurangan...semoga Allah memberi rezeki yang tidak terhingga kepada kalian..




Thanks sgt2 kpd my bff, Faten dan Pema yang temankan sy dr sebelum majlis sampai la akhir majlis..thanks pd cik pema yg inaikan jari2 sy, temankan sy beli2 barang2 keperluan majlis, temankan g fitting baju pengantin, temankan di sisi sy semasa sy di ijabkabulkan seterusnya menjadi pengapit sy...thanks sgt2….syg kamoo..

..cincin di jari manisku..

 

 


 

 Alhamdulillah...Majlis Akad Nikah sudah selamat seperti di dalam perancangan pada 13 January 2013 bersamaan 1 Raniulawal 1434 Hijarah.. Semoga rumahtangga ini sentiasa di Rahmati dan dilindungi olehNya. Di murahkan rezeki, di bukakan pintu rezeki, di kurniakan anak-anak yg soleh dan solehah serta berjaya di dunia dan di akhirat..

No comments:

Post a Comment

sy suka ini juga

Related Posts with Thumbnails