Friday, November 13, 2009

bebanan semakin berkurangan...

tamatlah paper FEM yg paling aku ngeri skali...hhuhu..hasilnyer?? boleh la..huhuh..xdela smpai blank xde idea langsung nk wt...byk gak ktorng wt soklan past year...n soklan diz year pn adalah combination dr soklan2 past year..mmg hepi la kn...tp ade gak yg conpius..huhu..xpela..at least xde r langsung xtau jawab..thanks kwn2 stdy group...excellent la kn korang...huhu...and wt pertama kali buku jawapan aku tggl 2 helai je yg kosong...klu soklan last 2 aku siapkan smpai final answer mmg x cukup buku jawapan 2..tp xckup mase la plak...huhu...xpela tp aku puas dgn usaha aku yg last minit ni...pasni paper hari ahad lak..15 nov 2009..last paper...manufacturing system...nasib baik dh stdy awal2 dh..tggl cover ckit je lg...mlm kang r continue stdy...pale pn dh pusing je ni...
semalaman aku x tido...skrg dh kul 1 ptg...tp mata xleh lelap gak...tp pale dh pening gler dh ni..tp jap lg nk kene wt comfirmation ngn en.hanif pasal kursus 2 lak..adoii...kcau la..gamaknyer mmg xleh tdo la skrng ni...adoi...pening2......

No comments:

Post a Comment

sy suka ini juga

Related Posts with Thumbnails