Tuesday, December 01, 2009

macam-macam

exam dh abis..bl exam abis bosan lak..rase cm xde matlamat lak..hehe..bkn pe sbb xtau nk wtpe..nk tdo pn xleh..sbb dh biase xtdo kot..hmm...18 n 19 nov aku g kursus Make Yourself Employable kt klebang 2 hari..mula2 mmg cm mls nk g sbb tau dh mst bosan tp fikiranku mmg btul2 meleset..Mr Ranjit Singh, CEO TQM mmg btul2 best..mmg x bosan...dia ade cara die sndiri nk treat setiap peserta..aku lak dh semakin cnfident ckit stelah mr.ranjit pnggil aku kt dpan..mmg byk input yg di beri time kursus 2..dlm mase yg same lak aku rase aku bru knal ngn bdak2 klas..rase lbih rapat lak..tp 2 yg aku rase..xtau la pe yg diorng rase kn..

abis je kursus 2 mmg dh keletihan...blik2 je trus terlelap..igt nk trus tdo..tp ade lak yg ajk g enjoy2 dl..mmandangkan xde bende nk wt lgpun nk cuti dh..so kuar la ramai2 g karaoke..

sok pg aku trus blik rawang umah kak emi....spanjang perjalanan aku tdo...bngun2 je aku dh sampai..tp sungguh pelik tmpt 2..bkn terminal 1 tp terminal 2..last aku 2run seremban mmg bas berenti kt terminal 1 leh trus nek komuter..abis menggelabah la aku..bkn pe tkut klu2 kne nek bas len tuk g terminal 1 tu ti..yela duit dlm poket ni pn ckup2 je nk nek train ti..bl tny uncle kt c2 die ckp leh jln kaki je..trus je ti ade laluan jln kaki...dgn lega aku trus g jln kaki...dh agak jauh aku jln tp rasenyer xde pn tanda2 nk smpai ke komuter 2..so aku tny la sorang akak 2..die kate mmg jauh nk g c2...kne nek bas...aduhai..time 2 mcm2 terpk kt fikiran ni..pk duit..pk uncle td yg tipu aku bulat2..pk aku pnat jln jauh2 tp xdpt pe pn..geram btul..sabo jela...so aku nek bas g terminal 1..seb baik xde caj..huhu...selamat aku dh nek train..nk dijadikan cerita lak..boleh dikatakan sepanjang dlm train aku tdo..yela dr ujung ke ujung..mmg lame...tetibe aku terdengar suara org mntk tiket nk check...terkejut beruk aku dibuatnyer...plak 2 aku cari tket 2 xjmpe..dlm poket xde..dlm keadaan mamai2 tu aku cari la tket dlm sume poket beg..tp xde..sume org dh pndang aku dh dgn pndangan yg serong aku rase..huhu..malu x terkata la time 2...pakcik 2 siap tny lg..ade ke x? dgn cnfident aku ckp ade..mmg ade pn..aku bli tket k..aduhai pakcik ni sabo la jap..huhu...last jmpe gak...time 2 lega x terkata..pas2 dh xleh tdo dh..segar memanjang..adoi..klakar btul..

No comments:

Post a Comment

sy suka ini juga

Related Posts with Thumbnails