Thursday, December 24, 2009

i luv UTeM...


ALHAMDULILLAH
....2 je yg mampu aku lafazkan pas aku tgk result td...terima kasih kepada sesiapa yg memberi tunjuk ajar selama 1 sem lepas...lecturer, member study group dan mak abah yg doakan kejayaanku ini..huhuh...dekan?? huhu..xpun..tp walaupun x dekan tp aku rase puas hati dgn keputusan yg aku dpt ni..sume ni atas usaha yg aku wt selama ni..dan aku berjanji pd diriku nk wt lg terbaik sem dpan...aku tahu sume org leh wt but why not me..go go min...u can do it...


i luv UTeM...hehe


TP disebalik kegembiraan ni ade sedikit kekecewaan...



arini result PMR dh kuar..berdebar gak aku nk tau result adik aku...dr pg aku tggu...last2 kul3 lebih 2 mak msg aku result adik..result mmg diluar jangkaan kami sume..tp xpela dik..usaha lg..mungkin bkn rezeki time ni...SPM ti lg penting dr PMR..janji ko berubah...

No comments:

Post a Comment

sy suka ini juga

Related Posts with Thumbnails